درآمدزایی ۵ میلیارد دلاری از فاز ۱۱ پارس جنوبی

درآمدزایی ۵ میلیارد دلاری از فاز ۱۱ پارس جنوبی با آغاز تولید گاز قابل دسترس شد و بی‌شک تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اشتغال ایجاد می‌کند.
درآمدزایی ۵ میلیارد

به گزارش مسیر انرژی به نقل از نفت ما، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: درآمدزایی ۵ میلیارد دلاری از فاز ۱۱ پارس جنوبی با آغاز تولید گاز قابل دسترس شد و بی‌شک تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اشتغال ایجاد می‌کند.

سیدمحمد حسینی امروز (دوشنبه، ششم شهریورماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه روایت خدمت در نشست خبری اظهار کرد: امروز شاهد آغاز تولید گاز در فاز ۱۱ پارس جنوبی با حضور رئیس‌جمهوری بودیم، فازی که بعد از ۲۰ سال افتتاح شد و شرکت‌های اروپایی نیز نتوانستند آن را تکمیل کنند.

وی با اشاره به جهاد تبیین و لزوم معرفی دستاوردهای دولت افزود: بی‌شک تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام درآمد و اشتغال ایجاد می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: این دولت به‌دنبال همکاری، هم‌افزایی و تعامل سازنده است، البته این به‌معنای نفی استیضاح و سوال از سوی نمایندگان مجلس نیست.

حسینی اظهار کرد: انتظار داریم نمایندگان مجلس با دولت همکاری کنند، بنده شخصا اگر صبح در مجلس باشم و نمایندگان نظری داشته باشند بلافاصله همان روز به رئیس‌جمهوری و وزیران منعکس می‌کنم.

علاوه بر این اوجی وزیر نفت با اشاره به درآمدزایی ۵ میلیارد دلاری از فاز ۱۱ پارس جنوبی گفت: فلرها و گازهای مشعل حذف می شوند و فاز ۱۱ پارس جنوبی نماد توان داخلی صنعت نفت است و با وجود تحریم‌ها شاهد موفقیت ارزشمندی در این عرصه هستیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10721

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی