آزمایشگاه شرکت پتروشیمی زاگرس گواهینامه BIS گرفت

آزمایشگاه شرکت پتروشیمی زاگرس برای برقراری صادرات متانول به هند، با مشارکت در برنامه آزمونBIS موفق به کسب گواهینامه BIS شد.
آزمایشگاه شرکت پتروشیمی

به گزارش مسیر انرژی به نقل از گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی زاگرس، آزمایشگاه شرکت پتروشیمی زاگرس به منظور برقراری صادرات متانول به هند، با مشارکت در برنامه آزمونBIS موفق به کسب گواهینامه BIS شد.

فرایند بازرسی و انجام آزمون‌های گواهینامه BIS طی دو روز کاری بصورت فشرده در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ مردادماه با حضور بازرس اداره استاندارد هند به همراه مشاور هندی و نیز کارشناس اداره فروش در آزمایشگاه این شرکت با جزئیات کامل طبق استاندارد BIS برگزار می شود.

مستندات مرتبط ارائه گردید که در نهایت با کار تیمی منسجم و همکاری صمیمانه تک تک کارکنان این شرکت با موفقیت به پایان رسید.

در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و به منظور دستیابی به بازارهای جهانی و کسب سهم مناسبی از بازار متانول، شرکت پتروشیمی زاگرس در سال ۱۳۷۹ تأسیس گردید. حالا آزمایشگاه شرکت پتروشیمی زاگرس موفق به کسب درجات بالای علمی شده است.

شایان ذکر است به دلیل تفاوت متدهای آزمون BIS با متدهای آزمون جاری پتروشیمی زاگرس(استانداردهای بروز ASTM و IMPCA) و الزام بازرسان هندی مبنی بر انجام آزمون‌ها مطابق با استاندار BIS هند؛ با تلاش‌های همکاران آزمایشگاه طی ماه‌های گذشته، تجهیزات مورد نیاز تهیه و تامین گردید و آزمون‌های مد نظر راه اندازی و با موفقیت به انجام رسید.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10817

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی