رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه مشخص شد

رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با حکم مهندس گنجی دوست معرفی شد و ابراهیم شریفی به این سمت منصوب شد.
رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه

به گزارش مسیر انرژی به نقل از روابط عمومی شرکت تروشیمی کیمای پارس خاورمیانه، با حکم مهندس گنجی دوست، ابراهیم شریفی به عنوان رئیس بهره برداری شرکت پتروشیمی کیمای پارس خاورمیانه منصوب شد.

در حکم آمده با عنایت به تعهد، دانش، تخصص و تجارب ارزشمند و همچنین تلاش و جدیت جنابعالی در پیگیری و حفظ و صیانت از منافع شرکت، بدین وسیله به موجب این حکم به عنوان رئیس بهره برداری در این شرکت منصوب می کنم.

ابراهیم شریفی بیش از ۱۵ سال سابقه در مجموعه صنعت را دارا می باشد که از ابتدای راه اندازی در مجموعه کیمیای پارس خاورمیانه حضور داشته است و تا کنون نیز به عنوان سرپرست بهره برداری در این شرکت مشغول فعالیت بوده است.

شرکت کیمیای پارس خاورمیانه از نوع سهامی خاص میباشد و در زمینه های احداث مجتمع های تولید شیمیائی و پتروشیمی، انجام فعالیتهای بازرگانی از قبیل صادرات و واردات محصولات شیمیائی و محصولات تولیدی، ایجاد شرکتهای فرعی و مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از کشور، قبول نمایندگی و اعطای نمایندگی برای فعالیت های مرتبط به موضوع شرکت، اخذ اعتبارات وتسهیلات ریالی و ارزی برای تسریع فعالیت های تولیدی و تجاری شرکت، انجام خدمات مهندسی تعمیر، نگهداری و بهره برداری از واحدهای احداث شده در داخل و خارج از شرکت و خرید کلیه سهام های شرکت تولیدی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10823

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی