ترانزیت فرآورده‌های نفتی ۱۰۰ درصد افزایش یافت

ترانزیت فرآورده‌ های نفتی به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان ۱۰۰ درصد افزایش یافت.
ترانزیت فرآورده‌های نفتی 100 درصد افزایش یافت

به گزارش مسیر انرژی به نقل از مهر، مدیر بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان از افزایش۱۰۰درصدی ترانزیت فرآورده‌های نفتی خبر داد. حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به جابه‌جایی ۹۴۱ هزار و ۶۷۲ تن کالای نفتی و غیرنفتی از بنادر شرق استان افزود: از این میزان ۲۰۷ هزار و ۴۰۹ تن فرآورده‌های نفتی و ۷۳۴ هزار و ۲۶۳ کالای غیرنفتی است.

وی ادامه داد: در این مدت ۲۶ هزار و ۷۵۵ تن کالا با افزایش ۸۳ درصدی و میزان ۱۰۹ هزار تن از فرآورده‌های نفتی با افزایش ۱۰۰ درصدی ترانزیت شده است.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان؛ از مجموع عملیات انجام شده، ۲۳۵ هزار و ۱۷ تن فرآورده‌های نفتی و غیرنفتی به صورت رویه کابوتاژ (حمل و نقل ساحلی) در بنادر شرق جابه‌جا شده است.

محمدحسینی تختی همچنین با اشاره به ترانزیت ۲ هزار و ۳۲۲ دستگاه خودرو و ماشین آلات سنگین در بندر شهید باهنر گفت: در این رویه نسبت به سال گذشته هشت برابر افزایش به ثبت رسیده است.

وی اضافه کرد: این میزان از ترانزیت خودرو به کشورهای آسیای میانه و عراق از طریق بندر شهید باهنر ترانزیت شده است.

مدیر بندر شهید باهنر با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی پهلودهی ۱۰ هزار و ۵۸۲ فروند از انواع شناورها افزود: از این تعداد ۱۳۸ فروند شناور بالای هزار تن و ۱۰ هزار و ۴۴۴ فروند زیر هزار تن بوده است‌.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=10946

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت