بررسی دریافت گاز میدان کیش در پالایشگاه فازهای ۶ تا ۸ پارس جنوبی

بررسی دریافت گاز میدان کیش در پالایشگاه فازهای ۶ تا ۸ پارس جنوبی توسط کارشناسان و مدیران دفتر امور انرژی سازمان برنامه و بودجه و مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران انجام شد.
بررسی دریافت گاز میدان کیش در پالایشگاه فازهای ۶ تا ۸ پارس جنوبی

به گزارش مسیر انرژی به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، جمعی از کارشناسان و مدیران دفتر امور انرژی سازمان برنامه و بودجه و مدیریت برنامه‌ ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در بازدید از پارس جنوبی وضعیت دریافت منابع گازی میدان کیش در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی ( فاز های ۶، ۷ و ۸ ) را بررسی کردند.

محمد حسین متجلی مدیر عامل این شرکت، سید محی‌ الدین جعفری معاون طرح‌ های توسعه‌ای شرکت نفت و گاز پارس، عبدالله مهرابی، مجری طرح توسعه میدان گازی کیش و تعدادی از مسئولان این طرح، کارشناسان و مدیران دفتر امور انرژی سازمان برنامه و بودجه و اعضای مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از پارس جنوبی بازدید کردند.

در این بازید، با برگزاری نشست‌ های کارشناسی در سایت یک شرکت نفت و گاز پارس و مجتمع گاز پارس جنوبی، چالش‌ ها و موانع دریافت منابع گازی میدان کیش در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی بررسی شد.

شایان ذکر است کارشناسان و مدیران دفتر امور انرژی سازمان برنامه و بودجه و مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران در سفر به پارس جنوبی، از سایت یک عسلویه و پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی (فازهای ۶، ۷ و ۸) بازدید کردند.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11018

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل