کشف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

کشف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی شامل ۴۸ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی از چهار دستگاه تریلی و کامیون می شد.
کشف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

به گزارش مسیر انرژی، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی روز سه‌شنبه گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های استان به ۲ دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
سرهنگ حسن شجاعی نسب افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.
وی گفت: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان به منظور مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کشف هفت هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند هم گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
سرهنگ احمدرضا کارگر بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو ها، هفت هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.
وی افزود: ماموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو را توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
فرآورده‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است و بنابر اعلام مسئولان، جاده‌های این استان به محل گذر خودروهای سوخت‌بر تبدیل شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11077

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل