۷۷۰ شرکت داخلی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست

۷۷۰ شرکت داخلی و خارجی از ۱۱۷۰ شرکت داخلی در مرحله پیش‌ ثبت‌نام در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست حضور پیدا کردند.
۷۷۰ شرکت داخلی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست
به گزارش مسیر انرژی به نقل از انرژی پرس، فرید دوستی، مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی ایران‌ پلاست از حضور ۵۶۰ شرکت داخلی و ۲۱۰ شرکت خارجی که جمعا ۷۷۰ شرکت داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه ایران‌ پلاست خبر داد.

فرید دوستی اظهار کرد: با مذاکراتی که با همکاری وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران انجام شده، از وزیر کود شیمیایی هند و مدیران نمایشگاه‌ های صنعت پلاستیک جهان برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی ایران‌ پلاست دعوت شده است.

۱۱۷۰ شرکت داخلی در مرحله پیش‌ ثبت‌نام برای حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی ایران‌ پلاست اعلام آمادگی کردند، افزود: از این تعداد تقاضا با وجود اختصاص تمامی فضای نمایشگاهی به ایران‌ پلاست هفدهم تنها امکان حضور ۵۶۰ شرکت داخلی میسر شد.

با توجه به اینکه ۷۷۰ شرکت داخلی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی ایران‌ پلاست حضور یافتند رویکرد این نمایشگاه با کمی تغییر همراه شد. یکی از رویکرد های جدید در ایران‌ پلاست هفدهم ایجاد بخشی به نام «پلاست جابز» است؛ ایران‌ پلاست در این بخش با شناسایی فارغ‌ التحصیلان نخبه رشته‌ های مرتبط با صنعت پتروشیمی، سعی دارد که این گروه متخصص جوان را به مراکز صنعت نفت معرفی کند.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11085

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

بین الملل