پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه PLASTI حضور پیدا کرد

پتروشیمی امیرکبیر در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی PLASTI میلان به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های اروپا حضور یافته است.
پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه PLASTI حضور پیدا کرد
به گزارش مسیر انرژی به نقل از آژانس رویداد های مهم نفت و انرژی “نفت ما”، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی PLASTI میلان به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های اروپا حضور یافته است.
غرفه این شرکت در سالن شماره ۹ مرکز نمایشگاهی فریا میلانو شهر میلان مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته است.
گفتنی است نمایشگاه PLASTI میلان با حضور وزیر محیط زیست و امنیت انرژی ایتالیا  و برخی از مقامات این کشور گشایش یافت.
این نمایشگاه از چهاردهم لغایت هفدهم شهریورماه در کشور ایتالیا برگزار و بیش از یک هزار و ۱۰۰ شرکت از حدود ۵۰ کشور جهان در آن حضور دارند.
پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پلی اتیلن در ایران، آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.
پلاست میلانو رویدادی تخصصی در صنعت پلاستیک و لاستیک است که هر سه سال یکبار در مرکز نمایشگاهی فیرامیلانو در شهر میلان ایتالیا برگزار می گردد. نوزدهمین دوره این نمایشگاه از تاریخ ۵ الی ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ برابر با ۱۴ الی ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ برپا خواهد شد.
این نمایشگاه هر سه سال در میلان برگزار می شود و از مهم ترین نمایشگاه های صنعت پلاستیک در جهان می باشد. برای اولین بار ۵ نمایشگاه بین المللی (IPACK-IMA, MEAT-TECH, PLAST, PRINT۴ALL and INTRALOGISTICA ITALIA)  به متخصصان مربوط به خود معرفی می شود.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11139

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی