موضوع میدان گازی آرش در چارچوب گفت‌وگوهای کارشناسی دنبال می‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه: میدان گازی آرش موضوع فنی است و در چارچوب کارشناسان دنبال خواهد شد.
وزیر امور خارجه و میدان گازی آرش

به گزارش مسیر انرژی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در رابطه با میدان گازی آرش اعلام کردیم که موضوع فنی است و در چارچوب گفت‌ و گو های کارشناسان دنبال خواهد شد.

ناصر کنعانی روز ( دوشنبه، ۲۰ شهریور ماه ) در نشست خبری درباره همکاری‌ های ایران و روسیه اظهار کرد: موضوعات عدیده‌ ای از جمله همکاری‌ های اقتصادی، تجاری، فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری میان دو کشور وجود دارد. برای اینکه روند همکاری بتواند نقشه جامع و کاملی داشته باشد و دستگاه‌ ها بتوانند بر مبنای هدف‌ گذاری شده به وظایف خود بپردازند، گفت‌ و گو های دو کشور برای تنظیم یک سند جامع در حال انجام است.

وی در خصوص کریدور هند به اروپا نیز گفت: خیلی به گمانه‌ زنی‌ های رسانه‌ ای نباید اعتنا کرد، در خصوص کریدور شمال به جنوب، کشور های مختلفی در مبدا و مقصد علاقه‌ مند هستند برای افزایش ظرفیت‌ های این کریدور مهم سرمایه‌ گذاری کنند و منافع خودشان را در این ارتباط می‌ بینند.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره میدان گازی آرش تصریح کرد: در این باره اعلام کردیم که موضوع فنی است و در چارچوب گفت‌ و گو های کارشناسان این موضوع دنبال خواهد شد. مسائل فنی ماهیت خاص خودشان را دارند.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11294

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز