۶.۷ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در محمودآباد توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از توزیع ۶ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۶۷۶ لیتر سوخت کشاورزی یارانه ای به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.
۶.۷ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در محمودآباد توزیع شد

به گزارش مسیر انرژی محمد هادی‌زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۶۷۶ لیتر سوخت یارانه ای به کشاورزان و بهره برداران بخش های مختلف کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

وی افزود : سه میلیون و ۲۵۱  هزار و ۷۶۴ لیتر از این مقدار سوخت برای برای عملیات کاشت، داشت و برداشت اراضی زراعی، ۷۹۳ هزار و ۵۳۱ لیتر برای پروژه های کشاورزی، دو میلیون و ۶۴۵ هزار و ۳۸۱ لیتر، برای  چاه‌های اراضی شالیزاری توزیع و مصرف شد.

هادی‌زاده با اذعان به اینکه متقاضیان و فعالان سوخت بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه (سدف) newtejaratasan.niopdc.ir و تکمیل اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت درخواست برای تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند، ادامه داد: توزیع سوخت کشاورزی با بررسی تقاضای بهره برداران بخش کشاورزی و ارائه مدارک و تائید این مدیریت بین بهره برداران بخش کشاورزی انجام می شود.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با بیان اینکه با تلاش، تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ های لازم، توزیع بهینه و مطلوب فرآورده نفت‌گاز در مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی انجام شد، یادآور شد: تامین و توزیع به موقع سوخت بخش کشاورزی، توسعه و رونق بیش از پیش بخش کشاورزی و رشد اقتصادی منطقه را به همراه دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11524

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت