پتروشیمی‌ پروپیلن مکران و بوشهر حامی توان‌خواهان کلید بهشت در غرفه آریاساسول

حمایت شرکت‌ های پتروشیمی پروپیلن مکران و بوشهر از توان‌خواهان کلیدبهشت در غرفه آریاساسول به‌ طور مشترک و با خرید یکی از بسته‌ های حمایتی است.
پتروشیمی‌ پروپیلن مکران و بوشهر حامی توان‌خواهان کلید بهشت در غرفه آریاساسول

به گزارش مسیر انرژی به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریا ساسول، شرکت پلیمر آریا ساسول با طراحی بسته‌ های حمایتی برای توان‌ خواهان مؤسسه نگهداری از معلولین کلید بهشت، از شرکت‌ های پتروشیمی حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی ایران پلاست دعوت می‌ کند، برای اقدام خیر و خرید این بسته‌ های حمایتی در غرفه شرکت حاضر شوند.

شرکت‌ های پتروشیمی پروپیلن مکران و پتروشیمی بوشهر به‌ طور مشترک با خرید یکی از بسته‌ های حمایتی طراحی شده از سوی آریا ساسول، حامی توان‌ خواهان مؤسسه نگهداری از معلولین کلید بهشت در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست شدند.

بسته حمایتی خریداری شده شرکت‌ های پتروشیمی پروپیلن مکران و پتروشیمی بوشهر شامل تأمین هزینه یک ساله پوشاک کودک سایز ۶ و خردسال برای توان‌ خواهان این مرکز می‌ شود.

شرکت پلیمر آریا ساسول با طراحی میزی در غرفه شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌ المللی ایران پلاست، همسو با مسئولیت‌ های اجتماعی این شرکت، به‌عنوان سفیر « توان‌ خواهان کلید بهشت » فعالیت می‌ کند.

در این میز شرکت‌ ها ضمن حضور و دیدار با معلولین این مرکز، می‌ توانند با خرید خدا پسندانه بسته‌ های حمایتی از معلولین این مرکز، بخشی از هزینه‌ های نگهداری این افراد را بر عهده بگیرند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11620

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی