پیام مدیر عامل پتروشیمی بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر عامل پتروشیمی بوشهر ایام خجسته هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را خواستار شد.
پیام مدیر عامل پتروشیمی بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش مسیر انرژی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بوشهر، جناب آقای دکتر حاتمی مدیر عامل پتروشیمی بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی را به اطلاع تمام همکاران رساند. متن این پیام به شرح زیر است:

همکاران گرامی
با سلام
هفته دفاع مقدس ، یاد آور دوران پر افتخاری است که انسان های پاک سرشت با تکیه بر امداد های الهی، تمام نقشه های دشمن قسم خورده دین و میهن را که با تمام قوا، عزم خود را برای دست درازی به مرز و بوم و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جزم کرده بودند، نقش بر آب کردند. هفته دفاع مقدس، سند پر افتخاری است که با آن واژه های عزت، غیرت و سر بلندی یک ملت که شجاعانه برای اهتزاز پرچم استقلال و آزادگی، ایستادگی نمودند، معنا پیدا می کند و الگوی شایسته ای است برای به انسان ها و ملت هایی که سودای آزادگی و ظلم ستیزی را در سر می پرورانند.
ایجانب ضمن نثار بهترین درود ها به روح پر فتوح معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و عرض تبریک ایام خجسته آن به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثار کران و آزادگان سرافراز مین عزیز اسلامیان و همکاران گرانقدرم در شرکت پتروشی بوشهر، از درگاه خداوند متعال توفیق همگان را در حفظ دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئلت می نمایم.

 

دفاع مقدس

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11708

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی