حذف ۱۰ هزار خانوار کردستانی از چرخه مصرف نفت سفید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: امسال ۱۰ هزار خانوار نفت سفیدسوز در استان از چرخه مصرف این سوخت حذف شد.
نفت سفید

به گزلرش مسیر انرژی، جهانبخش نوکانی روز شنبه اظهار کرد: این ۱۰ هزار خانوار با توجه به راستی آزمایی خانوارهای نفت سفید سوز توسط شرکت و گازرسانی به روستاهای استان، از چرخه مصرف این سوخت حذف شدند.

وی افزود: عملیات ارسال و ذخیره سازی نفت سفید روستاهای استان از خرداد ‌ماه سال جاری آغاز و تاکنون بیش از ۸۰ درصد از سهمیه ارسال شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزیع مطلوب ‌سوخت بخش کشاورزی استان در سال زراعی جاری خبر داد و اضافه کرد: تاکنون بیش از ۹۰ میلیون ‌لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است.

نوکانی به ۲ هزار و ۴۱۰ بازدید کنترل کیفیت از مجاری عرضه سوخت منطقه کردستان در ۶ ماهه سال جاری اشاره داشت و ادامه داد: فرآورده عرضه شده در مجاری عرضه و ارسال شده به مصرف ‌کنندگان، در هنگام خروج از تاسیسات انبار نفت و همچنین در حین ارائه به شهروندان در ‌مجاری عرضه سوخت بر اساس استاندارد های تعریف شده مورد کنترل و پایش قرار می گیرد.

‌وی بازدید از مصرف کنندگان را در راستای توزیع سوخت بر اساس الگوها ‌و سهمیه تعیین شده، جلوگیری از انحراف فرآورده، فعال بودن واحد تولیدی از لحاظ مصرف و ‌میزان موجودی عنوان کرد.

۸۹ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۴ باب جایگاه سی ان ‌ در کردستان به مردم خدمات می دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11768

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت