پیام مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد و این واقعه عظیم را یادگاری تا ابد دانست.
پیام مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش مسیر انرژی به نقل از آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی، مدیرعامل پتروشیمی شازند به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. متن پیام دکتر علیرضا خلیلی‌نیا، مدیرعامل پتروشیمی شازند به شرح زیر است:
دفاع مقدس برهه ای بسیار مهم و برجسته از تاریخ پر شکوه ایران اسلامی است که این واقعه عظیم، تا ابد به یادگار می ماند، چرا که دلیر مردان و شیر زنان در طول هشت سال جنگی تحمیلی با تاسی از قیام عاشورا و حرکت تاریخ ساز حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، حماسه ای خلق کردند که دنیا در عظمت آن مبهوت و مسکوت مانده است.
دفاعی که سراسر جهاد است و ایثار، شجاعت است و از جان گذشتن، مقاومت است و صلابت. امروز انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهیدان و به پشتوانه مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، بر بلندای افتخار ، پر صلابت و استوارتر از همیشه ایستاده و همگان شاهد آنیم که مسیر تعالی و اعتلای کشور عزیزمان بی درنگ در جریان است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهدای جنگ تحمیلی و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، امید بسیار دارم با گوش جان سپردن به فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری و الگوبرداری از غیورمردان دوران دفاع مقدس و تلاش جهادی و همتی مضاعف، بتوانیم در جنگ اقتصادی و عرصه صنعت و تولید نیز پیروز و سربلند باشیم.

انتهای پیام /

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11783

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی