ایرانول در مسیر رکوردشکنی

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از شکستن رکورد تولید پالایشی این شرکت در شهریور ماه سال جاری خبر داد.
نفت ایرانول

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی شرکت نفت ایرانول، مدیر عامل شرکت نفت ایرانول از شکستن رکورد تولید پالایشی این شرکت در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

حسینی مدیر عامل این شرکت ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بزرگ داشت این ایام، بیان کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام “مهار تورم، رشد تولید” مزین شده است، به‌ لطف خدا، با برنامه‌ ریزی‌ های انجام‌ شده و تلاش بی‌ وقفه همکارانم، شرکت نفت ایرانول توانست در شهریور ماه سال جاری با تولید بیش از ۲۳ هزار تن روغن پایه، رکوردی جدید را در حوزه تولید به ثبت برساند.

مدیر عامل ایرانول در رابطه با رکورد شکنی افزود، تولید محصولات به‌ روز و با تکنولوژی بالا و قابل رقابت با بازار های جهانی همگام با پیشرفت‌ ها و تغییرات صنعت خودرو از اهداف اساسی ایرانول است.

حسینی در پایان بیان کرد: امیدواریم با پیاده‌ سازی برنامه استراتژیک خود، شناسایی به‌ موقع ریسک‌ های شرکت و تأمین بهینه مواد اولیه و ملزومات و شناخت و تحلیل واقع‌ بینانه بازار صنعت روان کار، بتوانیم هم چون سنوات قبل در راستای افزایش سود آوری و تأمین منافع سهام داران که دغدغه اصلی مدیران این شرکت است، حرکت کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=11904

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت