پیام تبریک مدیر عامل پتروشیمی بوشهر جناب آقای دکتر حاتمی به مناسبت روز آتش نشانی

مدیرعامل پتروشیمی بوشهر یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشت و تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان انجام داد.
مدیر عامل

به گزارش مسیر انرژی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوشهر، مدیر عامل پتروشیمی بوشهر روز آتش نشان را تبریک گفت و متن این گرامی داشت به شرح زیر است:
هفتم مهر ماه به عنوان روز ایمنی  و آتش نشانی ، روز تجلیل و پاسداشت از مقام انسانهای گرانقدر، از خود گذشته و ایثارگری  که واژه آتش نشان، با فداکاری و رشادت های آنان معنا و قهرمانانه در ذهن همگان جلوه می نماید. این روز  یادآور تلاشهای خالصانه مردانی است که برای نجات همنوعان خود،  از جان خود گذشته و به مصداق آیه شریفه و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا(آیه
۳۲ سوره مائده) اینگونه با عبادت و جهاد در راه خداوند بزرگ، از اجری جزیل در درگاه  با عظمت الهی بهره مند  گردیده و بهشت را در دنیا و آخرت، از آن خود  می نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش میهن عزیز اسلامیمان، به ویژه آتش نشانان شرکت پتروشیمی بوشهر، این روز خجسته را به یکایک شما همکاران گرامی در واحد   HSE  و خانواده های محترمتان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان، سلامتی و توفیقات روز افزون برایتان مسئلت می نمایم.

جواد حاتمی

مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوشهر

مدیر عامل

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12047

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی