گام بلند پتروشیمی مارون در راستای توسعه‌ی فرهنگ مشتری مداری

هدف از برگزاری همایش مشتریان پتروشیمی مارون، دیدار مستقیم و بی واسطه‌ی مشتریان است تا به این واسطه، مارون بتواند از  شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، در جهت پیشرفت اهداف شرکت بهره‌مند شود.
مارون

به گزارش مسیر انرژی به نقل از انرژی پرس، پتروشیمی مارون در اقدامی ارزشمند، اولین همایش مشتریان شرکت را برگزار کرد. این اقدام که نشان‌دهنده‌ی استراژی این شرکت در راستای جامه‌ی عمل پوشاندن به اندیشه‌ی متعالی رعایت حقوق مصرف کننده و مد نظر قرار دادن اصول مشتری مداری ست، صورت گرفت.

هدف از برگزاری همایش مشتریان پتروشیمی مارون، دیدار مستقیم و بی واسطه‌ی مشتریان است تا به این واسطه، مارون بتواند از  شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان، در جهت پیشرفت اهداف شرکت بهره‌مند شود.

شرکت کنندگان در همایش، نظرات و پیشنهادات خود را درباره‌ی کیفیت و آنالیز آزمایشگاهی محصولات تحویلی، نحوه‌ی بسته بندی، سرعت در بارگیری و تحویل از زمان اعلام درخواست، دقت در بارگیری، تخلیه و تحویل سفارش، سرعت در بررسی شکایات احتمالی مشتریان و رفع مشکلات، درخواست مطالعه و بررسی نسبت به تولید گریدهای جدید پتروشیمی مارون با توجه به نیاز بازار داخلی و مشتریان بین المللی و … مطرح کردند.

این حرکت،  گام بلندی در راستای توسعه‌ی فرهنگ مشتری مداری و حرکت به سوی احترام به سلیقه ی مشتریان داخلی و خارجی و توجه ویژه به رعایت حقوق مصرف کنندگان خواهد بود.

این اقدامی ارزشمند و دوسویه است که هم به نفع شرکت و هم به نفع مشتری است به گونه‌ای که مشتریان خواهان برپایی سالیانه‌ی این نشست هستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12274

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت