گازرسانی به ۶۱۵ واحد صنعتی کردستان در طی دو سال

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: طی ۲ سال فعالیت، گازرسانی به ۶۱۵ واحد صنعتی از اقدامات شاخص شرکت گاز استان کردستان است.
گازرسانی به ۶۱۵ واحد صنعتی کردستان در طی دو سال

به گزارش مسیر انرژی احمد فعله گری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر گاز طبیعی این ظرفیت را دارد، که نقشی اساسی در پیشبرد فرآیند تامین انرژی پایدار ایفا کند، هر چند تصویر ایده‌آل برای گازطبیعی به‌عنوان «پلی به سوی آینده» مصرف این فرآورده را با افزایش چشمگیری روبرو می سازد. استفاده و کاربرد بیشتر گاز طبیعی در واحدهای صنعتی و واحدهای تولیدی می تواند ضمن حفظ پاکیزگی محیط زیست و جلوگیری از مصرف سوخت های فسیلی، صرفه جویی مناسبی را در حوزه اقتصادی ایجاد کرده و در نهایت از نظر اقتصادی و ملی نیز برای کشور و استان تاثیرگذار باشد.

فعله گری ادامه داد: در حال حاضر تعداد کل صنایع عمده و جزء تحت پوشش گاز طبیعی به ۲ هزار و ۵۹۹ مورد افزایش یافته و تعداد شهرک های صنعتی برخوردار از گاز طبیعی به ۱۹ مورد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان تاکید کرد: با گسترش شبکه های گازرسانی در سراسر استان کردستان این شرکت هیچ محدودیتی در زمینه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی ندارد و در صورت فراهم کردن زیرساخت های لازم توسط این واحدها گازرسانی در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.

فعله گری در پایان یادآور شد: در حال حاضر ۵۴ جایگاه سی ان جی، ۶۳۰ واحد صنعتی عمده و ۱۹۱۵ واحد صنعتی جزء در سطح استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی است که از این تعداد ۲۴ واحد صنعتی عمده و ۵۷ واحد صنعتی جزء در سال جاری به صف مصرف کنندگان گازطبیعی اضافه شده اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12321

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز