مدیرعامل پتروشیمی دنا سال روز تاسیس شرکت را تبریک گفت

امروز در حالی چهاردهمین سالروز تأسیس”دنا ” عزیزمان را پاس می داریم که این شرکت در یک سال اخیر گام‌های بلندی برداشته و به دستاوردهای ارزشمندی رسیده است.
مدیرعامل پتروشیمی دنا سال روز تاسیس شرکت را تبریک گفت

به گزارش مسیر انرژی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی دنا، سالها است که صنعت ارزش آفرین پتروشیمی پرچمدار پیشرفت و توسعه و ارز آوری برای ایران اسلامی عزیز است . ۲۰ مهرماه هر سال تداعی‌کننده تلاش جمعی از بزرگان و متخصصین کشور برای تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت پتروشیمی است که با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام برداشته اند. آن نهال کوچک اکنون به درختی تناور تبدیل شده و هر روز بالنده‌تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.
امروز در حالی چهاردهمین سالروز تأسیس”دنا ” عزیزمان را پاس می داریم که این شرکت در یک سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند گام‌های بلند و مؤثری در حل مشکلات و پیشبرد امور شرکت برداشته و به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی رسیده است و براین باوریم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک شما همکاران عزیز میسر نخواهد بود.
اکنون ضمن تبریک چهاردهمین سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی دنا به همه همکاران ارزشمند، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با توکل بر خدا، تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.
سعادت، سلامت، کامیابی و عاقبت به خیری همه شما را از خداوند متعال خواستارم.

حسین هاشمی مدیر عامل و نایب رئیس هئیت مدیره پتروشیمی دنا

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12403

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی