تعداد مشترکین شرکت گاز کردستان به بیش از ۹ هزار مشترک افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه تعداد ۹ هزار و 139 انشعاب در نقاط مختلف استان اجرا و نصب شده است.
تعداد مشترکین شرکت گاز کردستان به بیش از ۹ هزار مشترک افزایش یافت

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از فارس در کردستان اظهار کرد: گرچه خشکسالی‌های پیاپی و جذابیت‌های شهری باعث مهاجرت روستائیان به شهرها در سال‌های گذشته شد اما توسعه زیرساخت‌های زندگی از جمله آب، برق، گاز، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایر، تقویت امکانات رفاهی نظیر طرح‌های هادی و نوسازی خانه‌های روستایی از تدبیرهای کارساز دولت برای تحقق توسعه پایدار در روستاهاست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به روند اجرای پروژه‌های گازرسانی در سطح استان، بر اهتمام ویژه این شرکت در امر گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی تاکید کرد و افزود: عملیات اجرایی گازرسانی در بیش از ۴۰ روستای استان در حال اجراست و با گازرسانی به این تعداد روستا تا پایان سال جاری اهداف استراتژیک گاز کردستان در زمینه گازدار شدن تمام روستاهای دارای سکنه محقق خواهد شد.

فعله‌گری افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران و اجرای پروژه‌های گازرسانی در مسیرهای سخت گذر و کوهستانی در سطح استان، افزایش حجم عملیات برای ارتقا توسعه شبکه و ارتقاء خطوط زیرساختی و مقاوم‌سازی تاسیس روستاهای سطح استان همچنین افزایش آگاهی جامعه در زمینه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی از اهداف استراتژیک شرکت گاز استان کردستان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خاطرنشان کرد: در سال جاری اهداف این شرکت در زمینه جذب مشترکان جدید ۱۸ هزار و ۱۰۰ مورد است که با جذب ۹ هزار و ۱۳۹ اشتراک جدید در شش ماهه اول سال جاری ۵۰ درصد از اهداف این شرکت در جذب مشترکان جدید در سال محقق شده است.

لازم به ذکر در دولت سیزدهم تعداد ۵۰ هزار مشترک جدید گاز طبیعی در استان کردستان جذب شده است.

انتهای پیام /

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12628

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت