۶ هزار پروژه مسئولیت‌ اجتماعی به ارزش ۱۷ همت در مناطق محروم اجرا شد

در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۶۰۰۰ پروژه به ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شده
۶ هزار پروژه مسئولیت‌ اجتماعی به ارزش ۱۷ همت در مناطق محروم اجرا شد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از فارس، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در حوزه مسئولیت‌ های اجتماعی ۶۰۰۰ پروژه به ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شده که ۲۰۰۰ پروژه تکمیل شده است.
محسن خجسته‌ مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران امروز در مراسم امضای تفاهم‌ نامه طرح پویش اهدای بسته‌ های آموزشی به دانش‌ آموزان محروم مناطق نفت‌ خیز و گاز خیز کشور گفت: مسئولیت اجتماعی جزو الزامات توسعه اقتصادی است و ذیل پویش حمایت از مناطق محروم ۱۵۰ هزار بسته آموزشی به دانش‌ آموزان اهدا می‌ شود.

وی افزود: در حوزه مسئولیت‌ های اجتماعی ۶۰۰۰ پروژه به ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شده است که ۲۰۰۰ پروژه تکمیل شده و مابقی در دست اقدام است.

خجسته‌ مهر گفت: ۶۲ درصد از پروژه‌ های مسئولیت‌ های اجتماعی در مناطق محروم تعریف شده و ۸۲ درصد از پروژه‌ ها مربوط به مناطق محروم ۱۰ استان نفت‌ خیز و گاز خیز است.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اعتبار مسئولیت‌ های اجتماعی در حوزه بسته‌ های آموزشی در سال جاری دو برابر شده و از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
پایان پیام /

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12655

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت