کارکنان پتروشیمی مروارید عسلویه در محکومیت اسرائیل تجمع کردند

مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید به همراه مدیران واحدها و کارکنان این شرکت، صبح چهارشنبه با تجمع در محوطه شرکت، جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کارکنان پتروشیمی مروارید عسلویه در محکومیت اسرائیل تجمع کردند

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از عسلویه انلاین مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید به همراه مدیران واحدها و کارکنان این شرکت، صبح چهارشنبه با تجمع در محوطه شرکت، ضمن ابراز همبستگی با مردم مظلوم غزه، جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه به ویژه زنان و کودکان را محکوم کردند.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید به همراه مدیران واحدها و کارکنان این شرکت، صبح امروز با تجمع در محوطه ورودی شرکت، ضمن ابراز همبستگی با مردم مظلوم غزه، جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه به ویژه زنان و کودکان را محکوم کردند.

به گزارش عسلویه آنلاین ؛ این مراسم صبح امروز چهارشنبه از ساعت ۱۰ در محوطه بیرونی شرکت پتروشیمی مروارید برگزار شد.

شرکت پتروشیمی مروارید یک شرکت سهامی خاص است که با شماره ۲۵۶۴۴۴ در تاریخ ۱۳ مهر ۱۳۸۴ در اداره ثبت شرکت‌های ایران به ثبت رسیده‌است. موقعیت این شرکت در عسلویه از توابع استان بوشهر است. ظرفیت این شرکت تولید بیش از ۱ میلیون تن محصول در سال است.  دانش فنی این طرح را شرکت تکنیپ فرانسه تأمین کرد.مجتمع پتروشیمی مروارید در زمینی به مساحت تقریباً ۲۰ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی (عسلویه) و در فاز دوم صنایع پتروشیمی واقع شده‌است.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12760

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی