قدردانی علی عسکری از پیشرفت پروژه PDH/PP پتروشیمی پارس

طرح PDH/PP پتروشیمی پارس، با ظرفیت تولید ۶۰۰ هزار تن پروپیلن و ۵۰۰ هزار تن پلی‌پروپیلن و سرمایه‌گذاری ۶۴۵ میلیون دلار و ۶۶ هزار میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه) در حال اجراست.
قدردانی علی عسکری از پیشرفت پروژه PDH/PP پتروشیمی پارس

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بازدید از مجموعه پتروشیمی پارس از عزم و اراده مدیران و پیمانکاران این مجموعه و سرعت عمل در پیشرفت پروژه PDH/PP پارس، قدردانی کرد.
دکتر علی عسکری، اقدامات و برنامه‌های پتروشیمی پارس برای افزایش بهره‌وری و سودآوری را قابل توجه دانست و تاکید کرد:مدیران و متخصصان جوان و باانگیزه پتروشیمی پارس باید نقش آفرینی در تراز جهانی را بعنوان افق حرکت خود قرار دهند.
گفتنی است طرح PDH/PP پتروشیمی پارس، با ظرفیت تولید ۶۰۰ هزار تن پروپیلن و ۵۰۰ هزار تن پلی‌پروپیلن و سرمایه‌گذاری ۶۴۵ میلیون دلار و ۶۶ هزار میلیارد ریال در منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه) در حال اجراست.

همچنین در جریان بازدید از طرح‌های هلدینگ خلیج‌فارس در عسلویه تأکید علی عسکری بر آغاز مطالعه تولید محصولات باارزش افزوده بالاتر از متانول/ پتروشیمی آپادانا تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود. مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در ادامه سفر به عسلویه، ظهر امروز از طرح پتروشیمی آپادانا بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، دکتر علی عسکری در جریان این بازدید، با بررسی مشکلات و موانع فنی بر سر راه تکمیل این مجموعه، دستورات لازم را برای حل این مشکلات صادر کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین بر تکمیل و راه‌اندازی این پروژه ملی تا پایان سال جاری تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به چالش‌های صنعت متانول و لزوم افزایش حاشیه سود تولید متانول، خاطرنشان کرد: باید کارهای و تحقیقاتی لازم برای بررسی فواید تولید محصولات دیگر و باارزش افزوده بالاتر از متانول انجام شود و در صورت سودآور بودن می‌بایست به سمت تولید بنزین، سوخت خودرو و کوره حرکت کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13242

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی