کارکنان آریاساسول جان یک شهروند را نجات دادند

همزمان با بازگشت كاركنان شركت پليمر آريا ساسول از محل کار به شهر پارسيان، يك دستگاه خودروي سمند در مقابل سرويس شركت، به‌دليل هشيار نبودن راننده از مسير منحرف شد
آريا

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریا ساسول، مسئولیت‌پذیری و هوشیاری کارکنان آریا ساسول منجر به نجات قطعی جان یک شهروند شد.
روز پنج‌ شنبه (۱۸ آبان‌ ماه)، همزمان با بازگشت کارکنان شرکت پلیمر آریا ساسول از محل کار به شهر پارسیان، یک دستگاه خودروی سمند در مقابل سرویس شرکت، به‌ دلیل هشیار نبودن راننده از مسیر منحرف شد و پس از برخورد باگارد ریل دچار حریق شد.
با رعایت الزامات مرتبط، یک آتش نشان و پرستار حاضر در سرویس با کمک سایر همکاران برای رها سازی راننده اقدام کردند و فعالیت‌ های لازم برای ثبات شرایط وی انجام شد.
همچنین کارکنان شرایط ایمن را درباره خودرو ایجاد کردند و با محدود کردن مسیر حین اطفا حریق خودرو، از بروز سوانح احتمالی پس از این حادثه جلو گیری کردند.
پس از پایدار شدن شرایط مصدوم و جلوگیری از خونریزی وی با تجهیزات موجود در سرویس کارکنان، با حضور اورژانس مصدوم تحویل پرستاران شد و به گفته عوامل اورژانس خوشبختانه با اقدام‌های اولیه انجام شده، وی از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
آموزش‌های مرتبط با HSE و ایجاد آمادگی در کارکنان برای واکنش صحیح در مقابله با سوانح غیر مترقبه، همواره در دستور کار شرکت پلیمر آریاساسول قرار دارد.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13647

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی