تولید بنزین تا اردیبهشت ۱۴۰۳ افزایش می یابد

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی ایران گفت: با عملیاتی شدن این ایستگاه‌ ها حدود 2 میلیون لیتر ظرفیت تولید بنزین تا اردیبهشت سال آینده افزایش پیدا می‌کند. 
تولید بنزین تا اردیبهشت ۱۴۰۳ افزایش می یابد
به گزارش مسیر انرژی و به نقل از آژانس رویداد های مهم نفت و انرژی” نفت ما”، مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی ایران از افزایش دو میلیون لیتری ظرفیت تولید بنزین تا اردیبهشت سال آینده ( سال ۱۴۰۳) خبر داد.
جلیل سالاری مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی ایران با بیان این که هم اکنون ظرفیت تولید بنزین در کشور ۱۱۵ میلیون لیتر در روز است، گفت: برنامه داریم بتوانیم خوراک برخی از پالایشگاه‌ ها را افزایش دهیم به طوری که ما ۳ خط لوله داریم که نیاز به سرمایه گذاری دارد که خطوط آن ها تکمیل شده است.
وی بیان کرد: اگر ایستگاه‌ های لوله‌ ها را عملیاتی کنیم، می‌ توانیم از این ایستگاه‌ ها ظرفیت خوراک پالایشگاه‌ ها را ۵۰ تا ۶۰ هزار بشکه افزایش دهیم که در نتیجه آن حدود ۳ و نیم میلیون لیتر نفت گاز افزایش می‌ یابد.
مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌ های نفتی ایران گفت: با عملیاتی شدن این ایستگاه‌ ها حدود ۲ میلیون لیتر ظرفیت تولید بنزین تا اردیبهشت سال آینده افزایش پیدا می‌کند.
افزایش تنها ۲ میلیون لیتری تولید بنزین طی شش ماه آینده در حالی است که مصرف بی رویه بنزین روزانه در حال افزایش است و در برخی مواقع میزان مصرف از تولید پیشی گرفته است.
انتهای پیام/
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13655

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز