صرفه جویی ۹۵ میلیون لیتری بنزین در زنجان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت:‌ با مصرف سوخت سی ان جی در این استان طی هفت ماهه امسال ۹۵ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شد.
صرفه جویی 95 میلیون لیتری بنزین در زنجان

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از ایرنا، حمید حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان زنجان سه سال متوالی با توسعه شبکه گاز رسانی و حذف سوخت مایع به ویژه نفت کوره به عنوان استان سبز کشور مطرح شده که در این راستا جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی نیز در استان توسعه یافته است‌.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر این سوخت در ۴۰ جایگاه استان عرضه می شود،‌ به اهمیت استفاده از این سوخت پاک تاکید کرد و اظهار داشت: استقبال از این سوخت، موجب پیشگیری از آلودگی محیط زیست و داشتن هوای پاک شده و ناترازی تولید و مصرف سوخت مایع، ذخیره سازی، صادرات مطلوب آن و مقاوم سازی اقتصادی را به همراه دارد.

حبیبی میزان عرضه سوخت سی ان جی در این استان را روزانه به طور میانگین ۵۰۰ هزار مترمکعب بیان کرد و افزود:‌ مصرف بنزین در این استان نیز روزانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر است.

وی به برنامه های در دستور کار شرکت نفت منطقه زنجان اشاره کرد و گفت‌:‌ تا پایان امسال پنج جایگاه عرضه سوخت نیز در استان راه اندازی می شود و تعداد ۸۰۰ نازل فعلی نیز به یک هزار نازل خواهد رسید.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13674

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت