۸۵ هزار و ۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی حوالی گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هشت دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق شده و آن ها را توقیف کردند.
۸۵ هزار و ۵۶۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از نفت ما، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته موفق به کشف سه هزار و ۹۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در قصرشیرین شدند.
ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی حوالی گمرک پرویزخان موفق به شناسایی هشت دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق شده و آن ها را توقیف کردند.
در بازرسی های انجام گرفته از کامیون های توقیفی سه هزار و ۹۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کشف شد.
در این راستا پرونده ای تشکیل و برای صدور احکام لازم به مراجع قضائی ارسال شد.
به گزارش ایرنا، طرح مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان قصرشیرین در هفته گذشته اجرا شد که در این طرح ۸۵ هزار و ۵۶۰ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کشف و ۴۰ نفر از قاچاقچیان و عاملان خرید و فروش دستگیر شدند که۱۱نفر از این افراد سرشبکه بودند.
۴۲۴ هزار و ۵۴۵ لیتر انواع سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در این شهرستان کشف و توقیف شده است.
طبق گفته مسئولان طرح مقابله با قاچاق سوخت با شدت تمام در قصرشیرین ادامه دارد.
شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.
استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=13968

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گزارش و تحلیل