۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در رباط‌کریم کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، سردار کیومرث عزیزی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران از کشف سوخت قاچاق در رباط کریم خبر داد.
۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در رباط‌کریم کشف شد

به گزارش مسیر انرژی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف حدود ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و گفت: در ای رابطه دو نفر دستگیر شده است.
سردار کیومرث عزیزی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران از کشف سوخت قاچاق در رباط کریم خبر داد و در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران اقتصادی غرب تهران از وجود مقدار زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری در رباط‌کریم، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.‌
وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی فراجا با انجام کارهای اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت موفق به شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در حضور عوامل شرکت نفت بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.
عزیزی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۷ هزار لیتر گازوئیل به همراه آلات و ادوات مربوطه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد .
فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان از دستگیری ۲ نفر در این خصوص خبر داد و خاطر نشان کرد: هرگونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برابر قانون، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=14362

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت