پتروشیمی اروند به دنبال شکستن دوباره رکورد تولید

مدیرمجتمع پتروشیمی اروند: ما با اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشیم.
اروند

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی اروند، غرفه پتروشیمی اروند در اولین روز همایش پتروفن یکی از پرکار ترین جایگاه های رویداد بود و شرکت‌ های دانش‌ بنیان و فناور برای گفتگو با مدیران این شرکت در غرفه حضور یافتند.
این شرکت  به عنوان ایرانی‌ ترین و بزرگ ترین زنجیره کلر و پی وی سی غرب آسیا، موانع تولید را با اعتماد به شرکت‌ های دانش‌ بنیان داخلی رفع کرده و به ثبت رکورد ۱۰۳ درصد برنامه دست یافته است.
مدیر مجتمع پتروشیمی اروند در حاشیه این همایش گفت: «ما با اعتماد به شرکت‌ های دانش‌ بنیان توانستیم در زمینه‌ های مختلف از جمله کاتالیست، تجهیزات، ماشین‌ آلات و مواد اولیه، پیشرفت‌ های چشمگیری داشته باشیم. این همکاری‌ ها منجر به افزایش تولید، کاهش هزینه‌ ها و بهبود کیفیت محصولات شده است.»
مهندس خسروی افزود: «همایش پتروفن فرصت مناسبی برای ما است تا با شرکت‌ های دانش‌ بنیان و فناور جدید آشنا شویم و زمینه‌ های همکاری مشترک را بررسی کنیم.»
همایش پتروفن از ۱۲ آذر ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌ های صدا و سیما آغاز شده و تا ۱۴ آذر ماه ادامه دارد. در خلال این همایش، تفاهم‌ نامه‌ هایی با شرکت‌ های دانش‌ بنیان و فناور به امضا خواهد رسید.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=14458

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی