اعلام آمادگی اتحادیه اوراسیا برای توسعه همکاری با هلدینگ خلیج فارس

در حاشیه نخستین روز از برگزاری دومین نمایشگاه اوراسیا، رییس اتحادیه اقتصادی اوراسیا خواستار توسعه همکاری هلدینگ خلیج فارس با این اتحادیه شد.
اعلام آمادگی اتحادیه اوراسیا برای توسعه همکاری با هلدینگ خلیج فارس

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، رییس اتحادیه اقتصادی اوراسیا خواستار توسعه همکاری هلدینگ خلیج فارس با این اتحادیه شد.
در حاشیه نخستین روز از برگزاری دومین نمایشگاه اوراسیا، رییس اتحادیه اقتصادی اوراسیا و همچنین اعضای سفارت قرقیزستان، با دکتر علی عسکری، مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس دیدار کرد و در جریان آخرین پیشرفت‌های این هلدینگ قرار گرفتند.

اپرایف دانیال، در این دیدار با اشاره به توانمندی‌ های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گفت: اعضای اتحادیه‌اوراسیا ضمن استقبال از توسعه همکاری با هلدینگ خلیج فارس از این شرکت دعوت کردند تا باز دیدی از قرقیزستان داشته و به بررسی راهکار های توسعه همکاری با اتحادیه اوراسیا بپردازد.

در این دور از نمایشگاه شرکت‌هایی از کشور‌های روسیه، ارمنستان، قزاقستان در قالب پاویون و غرفه‌های اختصاصی هم حضور دارند. هیات‌های تجاری از کشور‌های قرقیزستان و بلاروس از این نمایشگاه بازدید می‌کنند. مجری دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا گفت: برای روز سوم برنامه ریزی شده تا نشست‌هایی رو در رو بین تجار داخلی و تجار خارجی برگزار شود.

دومین نمایشگاه‌اوراسیا ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.
غرفه هلدینگ خلیج فارس در سالن خلیج فارس (۴۴B) پذیرای بازدیدکنندگان در مدت برگزاری نمایشگاه خواهد بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=14493

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی