مدیریت مصرف گاز، یکی از مسائل مهم در ایام سرد سال

استاندار قزوین: با توجه به کاهش میزان گاز در ایام سرد سال ‌باید مدیران ذی‌ربط دستگاه‌های اجرایی مصرف گاز را در ایام سرد سال مدیریت کنند.
گاز

به گزارش مسیر انرژی، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین صبح امروز در حاشیه سفر نیم روزه خود به شهرستان بوئین زهرا، از مجتمع تاسیسات تقویت فشار گاز قزوین بازدید کرد.

استاندار قزوین در حاشیه بازدید از مجموعه مجتمع تاسیسات تقویت فشار گازقزوین در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار تسنیم در بوئین زهرا با اشاره به مدیریت مصرف گازدر ایام سر سال ‌اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در ایام سرد سال موضوع مدیریت مصرف گاز است.

اعلایی ادامه داد: باتوجه به کاهش میزان گازدر ایام سرد سال ‌باید مدیران ذی‌ربط دستگاه‌های اجرایی با همکاری مردم،مصرف گازرا در ایام سرد سال مدیریت کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کمبود میزان گازطبیعی می‌تواند منجر به کاهش تولید و ضربه جدی به مقوله اشتغال بزند.

نماینده عالی هیئت دولت در استان یادآور شد: هر شعله‌ اضافه‌ای که روشن است می‌تواند شعله ‌دیگری را که در مسیر تولید، اشتغال و درآمد‌زایی برای کشور است را خاموش کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه ‌مردم در کنار مسئولان باید اهتمام جدی را در مدیریت مصرف گازاین نعمت خدادادی را در ایام سرد سال داشته باشند.

استاندار قزوین افزود: امروز بازدیدی از مجموعه ی خدمات شرکت ملی گاز داشته‌ایم که می‌تواند هم در سطح استان و هم در سطح کشور نقش‌آفرینی کند.

وی در ادامه یادآور شد: این ایستگاه خدماتی شرکت ملی گاز نقش اساسی در تامین منابع گازی در مناطق شمالی، غربی و مرکز کشور داشته است.

نماینده عالی هیئت دولت در پایان تاکید کرد: شاغلین این مجموعه خدماتی شرکت ملی گاز با اهتمام جدی تمام تلاششان را در جهت تامین منابع گازی برای مردم و واحد‌های صنعتی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتمع تاسیسات فشار گازقزوین در جهت افزایش و کنترل خطوط اول،دوم و سوم(استانهای شمالی و غربی کشور) بر حسب نیاز و درخواست مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گازفعالیت می کند.

انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=14675

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز