سرپرست شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه معرفی شد

آئین معارفه سرپرست شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه صبح یکشنبه مورخ 1402/09/19 در مجتمع شرکت برگزار شد.
سرپرست شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه معرفی شد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی و با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، آئین معارفه سرپرست شرکت پتروشیمی‌کیمیای پارس خاورمیانه صبح یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ در مجتمع این شرکت برگزار شد.
دکتر زارعی رئیس هیئت مدیره ضمن اشاره به چالش ها و مشکلات موجود در شرکت ابراز امیدواری نمود با همدلی و همراهی تمامی کارکنان بتوانیم از این چالش عبور کنیم.
وی نیز از زحمات مهندس گنجی دوست تقدیر نمود و افزود که دکتر مظفری با سوابق متعدد مدیریتی و تجربه هایی که در این زمینه دارند می توانند شرکت را در مسیر شکوفایی، پیشرفت و توسعه قرار دهند.
دکتر مظفری سرپرست شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه با اشاره به سوابق و تجربیات خود در عرصه های مختلف افزود با تعاملات بهتر بتوانیم مشکلات را رفع نموده و شرایط موجود را بهبود دهیم. سرپرست شرکت پتروشیمی‌کیمیای پارس خاورمیانه با اشاره به ابعاد یک سازمان، مسئله منابع انسانی را مسئله ای مهم دانست و تاکید نمود توجه بیشتری به دغدغه همکاران داریم.
دکتر مظفری ضمن تقدیر از زحمات مهندس گنجی دوست و آرزوی توفیق برای ایشان، ابراز امیدواری نمود که بتوانیم حافظ سرمایه سهامداران این مجموعه به خصوص فرهنگیان عزیز باشیم.
انتهای پیام/

ان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=14821

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی