پتروشیمی مسجدسلیمان موفق به کسب هفت عنوان برتر شد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های روابط‌عمومی‌ در ایران است
پتروشیمی مسجدسلیمان

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی واموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور افراد برجسته و متخصصان روابط عمومی برگزار شد ، موفق به کسب هفت عنوان برتر شد.

در بخش ویژه (خلاقیت و نوآوری) این جشنواره، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با کسب رتبه ی اول به عنوان خلاق ترین و نوآورترین روابط عمومی در میان روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های حاضر در این جشنواره قرار گرفت.

از دیگر عناوین برتر کسب شده توسط این روابط عمومی نیز می توان به کسب رتبه ی اول در بخش “کتاب” جشنواره با ارائه کتابی با عنوان “کُنار، سایه بهشت” ، کسب رتبه دوم در بخش “عکس” و کسب عنوان سوم در بخش های “پوستر”، “کلیپ”، “تیزر” و “فیلم های مستند” اشاره کرد.

علی بلدی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های روابط‌عمومی‌ در ایران است که در اوایل آذرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار شد و در این دوره نیز پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی‌ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌سراسر کشور حضور داشتند.عمومی واموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور افراد برجسته و متخصصان روابط عمومی برگزار شد، موفق به کسب هفت عنوان برتر شد.

در بخش ویژه (خلاقیت و نوآوری) این جشنواره، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با کسب رتبه‌ی اول به عنوان خلاق‌ترین و نوآورترین روابط عمومی در میان روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های حاضر در این جشنواره قرار گرفت.

از دیگر عناوین برتر کسب شده توسط این روابط عمومی نیز می‌توان به کسب رتبه‌ی اول در بخش “کتاب” جشنواره با ارائه کتابی با عنوان “کُنار، سایه بهشت”، کسب رتبه دوم در بخش “عکس” و کسب عنوان سوم در بخش‌های “پوستر”، “کلیپ”، “تیزر” و “فیلم‌های مستند” اشاره کرد.

علی بلدی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های روابط‌عمومی در ایران است که در اوایل آذرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار شد و در این دوره نیز پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی‌ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌سراسر کشور حضور داشتند.

کسب هفت عنوان برتر توسط روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15132

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی