نخستین نمایشگاه ایران کمیکال صنایع پتروشیمی افتتاح شد

بیش از ۷۰ شرکت فعال در این حوزه در فضایی ۷۴۰۰ مترمربعی در نخستین نمایشگاه ایران کمیکال(صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) حضور دارند.
نخستین نمایشگاه ایران کمیکال صنایع پتروشیمی آغاز شد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از فارس، مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه ایران کمیکال(صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی) روز قبل ۲ دی ماه با حضور رئیس اتاق تعاون، رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های تخصصی صنعت شیمیایی کشور در محل سالن مروارید نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در این نشست با بیان اینکه اتاق تعاون ایران سابقه برگزاری چندین عنوان رویداد نمایشگاهی با سابقه بیش از ۲۰ سال را دارد، گفت: اتاق تعاون با بررسی دقیق صنایع مختلف کشور و احصا نیازها در حوزه برگزاری رویدادها به این نتیجه رسید که خلا برگزاری یک نمایشگاه در حوزه پتروشیمی در کشور احساس می‌شود. بنابراین با همکاری فعالان و متخصصان صنعت شیمیایی کشور نخستین نمایشگاه ایران کمیکال را برگزار کردیم.

وی افزود: حقیقت ماجرا این است که خود ما هم انتظار چنین استقبالی را برای دور اول برگزاری این نمایشگاه نداشتیم و خدا را شاکریم که این اتفاق مبارک رخ داد و شرکت‌های فعال در این حوزه از برگزاری چنین نمایشگاهی استقبال کردند.

رئیس اتاق تعاون ایران در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ شرکت فعال در این حوزه در فضایی بالغ بر ۷۴۰۰ مترمربع فضای مفید نمایشگاهی و ۱۱ هزار متر مربع فضای غیرمفید نمایشگاهی در این رویداد حضور دارند.امیدواریم در سال‌های آینده شاهد رشد بیشتر این ارقام باشیم. گفتنی است نمایندگانی از کشورهای پاکستان، عمان، عراق، اقلیم کردستان و… نیز در این رویداد حضور دارند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15254

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی