رشد ۲۸ درصدی پتروشیمی نوری نسبت به سال قبل

فروش محصولات شرکت پتروشیمی نوری (نوری) نسبت به آبان ماه سال گذشته کاهشی 4 درصدی را نشان می دهد.
پتروشیمی نوری

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)، شرکت پتروشیمی نوری (نوری) گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به آبان ۱۴۰۲ را در کدال درج کرد.
شرکت پتروشیمی نوری به عنوان چهارمین و همچنین بزرگ ترین تولید کننده مواد آروماتیکی در ایران از جمله طرح های استراتژیک برنامه ۵ ساله سوم شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بوده است که در حال حاضر از جمله مجتمع های زیر مجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس) قرار دارد. همچنین این مجتمع به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات آروماتیکی در جهان با ظرفیت اسمی ۴/۵ میلیون تن در سال به صورت رسمی در تیرماه ۱۳۸۶ افتتاح شده و تاکنون درحال فعالیت و تولید می باشد

پیرو این گزارش نوری در یک ماهه آبان امسال معادل ۸،۴۶۵،۷۵۰ میلیارد تومان فروش از محصولات شرکت ثبت کرده است. این در حالی است که فروش شرکت در آبان ماه ۱۴۰۱ معادل ۸،۸۶۳،۱۹۹ میلیارد تومان ثبت شده است که کاهشی ۴ درصدی را نشان می دهد.

نوری به سرمایه ثبت شده ۹۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۸ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ درآمدی معادل ۸۰،۶۱۹،۲۸۳ میلیارد تومان داشته است.

درآمد شرکت در دوره مشابه سال قبل مبلغ ۶۴،۱۶۰،۰۷۵ میلیارد تومان گزارش شده است. و این از رشد ۲۶ درصدی درآمد شرکت در ۸ ماهه امسال نسبت به سال گذشته خبر می دهد.

کاهش 4 درصدی فروش محصولات نوری

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15450

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی