شرط سنی استخدامی شرکت پلیمر آریاساسول تغییر کرد

شرکت پلیمر آریاساسول به آگاهی متقاضیان شرکت‌ کننده در آزمون استخدامی شرکت (کارآموزی) می‌ رساند سن متقاضیان مقطع کاردانی به 27، کارشناسی 29 و ارشد به ۳۱ سال تغییر یافت.
شرط سنی استخدامی شرکت پلیمر آریاساسول تغییر کرد

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، شرایط سنی شرکت در آزمون استخدامی (کارآموزی) شرکت پلیمرآریاساسول به همت مدیریت سرمایه انسانی و به‌منظور تسهیل برای متقاضیان تغییر کرد.
در پی تماس‌ های مکرر و درخواست متقاضیان استخدامی (کارآموزی) شرکت برای اصلاح شرایط سنی شرکت در آزمون، مدیریت سرمایه‌ های انسانی در اطلاعیه‌ ای شرایط اعلام شده در دفترچه ابتدایی را تغییر داد.

بر اساس این اطلاعیه، شرکت پلیمر آریاساسول به آگاهی متقاضیان شرکت‌ کننده در آزمون استخدامی شرکت (کارآموزی) می‌ رساند سن متقاضیان مقطع کاردانی به ۲۷، کارشناسی ۲۹ و ارشد به ۳۱ سال تغییر یافت.

همچنین شرکت پلیمرآریاساسول در اطلاعیه دیگری به متقاضیان اعلام کرد، کسانی که حائز شرایط شرکت در آزمون استخدامی نیستند، در صورت تمایل می‌توانند از طریق آدرس اینترنتیASPC.iran-azmoon.irاقدام به ثبت رزومه خود در بانک رزومه شرکت کنند.

لازم به ذکر است شرکت پلیمر آریاساسول از پنجم دی ماه اقدام به انتشار دفترچه آزمون استخدامی کارآموزی به‌منظور جذب نیروی بومی (استان بوشهر و شهرستانی‌های پارسیان، مهر و لامرد) به آدرس اینترنتی ASPC.iran-azmoon.irکرد، داوطلبان می‌بایست نهایتاً تا سیزدهم دی‌ماه ۱۴۰۲، با مراجعه به این وب‌سایت برای دریافت دفترچه و آگاهی از شرایط کامل شرکت در آزمون، نبست به ثبت‌نام در سایت اقدام کنند.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15487

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی