نصب تجهیزات فرایندی و مبدل‌های حرارتی ساخت ایران در پتروشیمی دنا

عملیات اجرایی و نصب تجهیزات فرآیندی و مبدل های حرارتی پتروشیمی دنا با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران انجام شد.
نصب تجهیزات فرایندی و مبدل‌های حرارتی ساخت ایـران در پتروشیمی دنــا

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، عملیات اجرایی و نصب تجهیزات فرآیندی و مبدل های حرارتی پتروشیمی دنا روز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، حسین هاشمی مدیرعامل دنا و دیگر مدیران ارشد منطقه و در راستای حمایت از شرکت های تولید کننده و دانش بنیان داخلی انجام و عملا پیشرفت این پروژه به ۸۲ درصد رسید.

در ابتدای این عملیات، شاهمیرزایی با ابراز خرسندی از اقدامات صورت پذیرفته در پتروشیمی‌دنا گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هر گونه کمک و همکاری در خصوص تسریع در فرایند راه اندازی پروژه دنا بوده و از بانک ها و سرمایه گذاران برای ورود به این پروژه نیزدعوت به عمل می آورد.

وی افزود :تا ۵ سال آینده می بایست کلیه تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی ها داخلی سازی شود‌ و زیرا معتقدیم این مهم به همت تلاشگران ایرانی دست یافتنی است.

در ابتدای این دیدار هاشمی مدیرعامل دنا با اعلام اینکه این شرکت از طرح های اولویت دار دولت است و پس از اتمام عملیات این نصب ها به پیشرفت ۸۲ درصدی می رسد، گزارش کاملی از وضعیت پیشرفت پروژه و همچنین موانع پیش رو ارائه کرد و خواستار مساعدت شرکت ملی پتروشیمی شد.

پتروشیمی دنا

پتروشیمی دنا

پتروشیمی دنا

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=15619

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی