قیمت گذاری خوراک نفت پالایشگاه‌ها اصلاح می‌شود

یکی از نگرانی ‎های اخیر که دولت برای رفع آن برنامه دارد، بخشنامه‌ ای است که در رابطه با قیمت‌ گذاری خوراک نفت برای پالایشگاه‌ ها منتشر شد
قیمت گذاری خوراک نفت پالایشگاه‌ها اصلاح می‌شود

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از انرژی پرس، وزیر اقتصاد و دارایی از اصلاح دستورالعمل قیمت گذاری خوراک نفت پالایشگاه‌ها خبر داد و اعلام کرد که این موضوع به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
سید احسان خاندوزی، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: طی ماه‌ های اخیر، با دو دسته از مسائل مواجه بودیم؛ یک دسته ریسک‌ های سیستماتیک بودند که کل منطقه را در بر گرفته بود، یک دسته نیز برخی موارد داخلی بودند که باید با بر طرف کردن آن ها، چشم انداز صنایع بورسی کشور را بهبود می‌ دادیم. زمانی که این صنایع جان بگیرند، وضعیت کلی بازار نیز بهبود پیدا کنند.

وی با اشاره به دغدغه‌ های فعالان بازار سرمایه، خاطر نشان کرد: یکی از نگرانی ‎های اخیر که دولت برای رفع آن برنامه دارد، بخشنامه‌ ای است که در رابطه با قیمت‌ گذاری خوراک نفت برای پالایشگاه‌ ها منتشر شد و انتقادات زیادی میان فعالان بازار سرمایه داشت.

وزیر اقتصاد و امور دارایی ادامه داد: در رابطه با این موضوع، یک جلسه برگزار شد که وزیر محترم نفت نیز در آن حضور داشت و این دغدغه را منتقل کردیم. جلسه دوم به زودی برگزار می‌ شود تا جمع بندی برای اصلاحیه بخش نامه را اطلاع رسانی کنیم.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=16736

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت