بیش از ۱۰۰ پروژه در صنایع پتروشیمی در دست ساخت است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و سایر ارکان منطقه امنی برای تولید بالا هستند
بیش از ۱۰۰ پروژه پتروشیمی در حال ساخت است

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از بازار، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور در مانور اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و سایر ارکان منطقه امنی برای تولید بالا هستند و به صورت طولانی و پایدار ایجاد شده اند.

وی افزود: قلمرو اقتصادی ایران از سواحل شمالی خلیج فارس تا دریای عمان یکی از امن ترین و ارزان ترین مناطق صنعتی و اقتصادی جهان از نظر سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی است.

وی با اشاره به ذخایر عظیم هیدروکربن هایی که خداوند بر این کره خاکی سپرده است، گفت: نیروهای متخصص و متعهد صنعت پتروشیمی حافظ واقعی سرمایه های سرمایه گذاران داخلی و خارجی هستند.

معاون وزیر نفت یکی از ارکان اصلی سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران را غذای کافی و قیمت مناسب دانست و تاکید کرد: امروزه بیش از ۸۵ تا ۹۰ درصد کالاها و تجهیزات مورد نیاز صنعت پتروشیمی در دنیا تولید می شود. -شرکت های کلاس ایرانی تولیدات تولیدکنندگان و تولیدکنندگان در داخل کشور تولید می شود که حضور سرمایه گذاران را در این بخش تسهیل کرده است.

به گزارش خبرنگار نیپنا؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در سفر یک روزه به منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر ضمن تجلیل از شرکت‌های پتروشیمی در کنفرانس ملی هوای پاک پتروناد از شرکت‌های پتروشیمی آسیا، هدا پلیمر، پتروشیمی کوروش، هیرسا پلیمر، پتروشیمی نخل آسماری و پتروپاک بازدید کردند.

در ادامه در ادامه این سفر مرتضی شاهمیرزایی در گروه کاروان پیشرفت (دانشجویان از دانشگاه های استان تهران) حضور یافت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=17114

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی