رکورد سود ماهانه ۱۳٫۵ درصدی در پتروپالایشگاه دهلران

رزمندگان در زمان جنگ با اشاره به محل احداث پتروپالایشگاه دهلران، در تمامی این مکان‌ها از منطقه موسیان تا دشت عباس و سایر نقاط، حضور داشتند.
رکورد سود ماهانه ۱۳٫۵ درصدی در پتروپالایشگاه دهلران

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از بازار، عبدالحسین بیات در مراسم تجلیل از کارگران پتروپالایشگاه دهلران افزود: تکمیل و راه اندازی این پتروپالایشگاه یعنی کارخانه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰، خطوط ارتباطی و سایر بخش های آن نمونه و نمونه است. اجزای ابتکار ملی افتخار و احترام. مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ پس از بازدید از پارس جنوبی بیان کردند که فعالیت در بخش های مختلف اکتشاف، توسعه و تولید صنعت نفت مانند جهاد در راه خداست، لذا با این نگاه همه ما را به خدمت بیشتر تشویق کردند. در این زمینه. ، با انگیزه تر از قبل

رزمندگان عزیز در زمان جنگ با اشاره به محل احداث پتروپالایشگاه دهلران، مسیر خطوط لوله نفت و سایر بخش‌ها، در تمامی این مکان‌ها از منطقه موسیان تا دشت عباس و سایر نقاط، حضور داشتند. وی در دفاع و پاسداری از کشور در برابر دشمنانشان گفت: امروز کارشناسان و متخصصان ما با همان شرایط سخت و با همان روحیه جهادی، با تلاش شبانه روزی و با تعصب و غیرت در همان مکان ها خدمت می کنند. در مسیر توسعه و شکوفایی کشور است. اگر این دو صحنه از دو دوران را که مقام معظم رهبری در سفر سال ۱۳۹۲ به پارس جنوبی فرمودند کنار هم قرار دهید، ارزش هر دوی این تلاش ها برابر است و در واقع یکی از زیبایی های نهفته در دل این فعالیت، همین است. ارزش این فعالیت ها

رئیس هیات مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت تاکید کرد: تلاش ۲۹ ماهه کارگران پتروپالایش دهلران دارای ابعاد افتخار ملی است.

بیات بیان کرد: از بالا تا پایین این فعالیت ها در سخت ترین روزهای تحریم توسط بچه های این مرز و بوم هدایت می شود و فکر و خیال عده ای که فکر می کردند با تحریم ها، کشور و مردم را خواهد کرد. از زندگی، نشاط، پیشرفت و احساس غرور محروم شود و برای خالی کردن احساس خوشبختی، کاغذ روی آب رها شود. امروز به برکت انقلاب و خود مختاری مردم، در چارچوب پروژه هایی مانند کارخانه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰، تمام گازهای مشعل ها جمع آوری و به زنجیره ارزش هدایت می شود که سودآور و سودآور است. حفظ می کند . محیط در تولید محصولات کاربردی و رفاه کارکنان و کارگران و مردم در جوامع موثر خواهد بود.

رکورد در ساخت خط لوله
وی با اشاره به احداث خط لوله ۱۸۰ کیلومتری برای انتقال C2+ از NGL 3100 به NGL 3200 گفت: احداث این خط با مشکلات مختلفی از تسهیل زمین گرفته تا مسائل دیگر همراه بود اما این مسائل حل نشد. . زمان به لطف تلاش کارکنان، خبر خوب امروز در این پروژه رکورد پیشرفت تقریبا ۱۳٫۵ درصد در ماه است. ما نباید اجازه دهیم این افتخارات فراموش شود، هدف ما یادآوری این نکته است که تحقق این پروژه ها که جنبه ملی دارد بسیار ارزشمند است.

رئیس هیأت مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت گفت: امروز مفتخریم که بخش غیردولتی مستقل صنعت نفت هستیم، دستمان باز است و می دانیم با حداکثر افزوده منابع را به کجا هدایت کنیم. ارزش، مثلاً بخشی از این منابع در پروژه‌هایی مانند پتروپالایش دهلران سرمایه‌گذاری می‌شود که راه‌اندازی آن منابع پایداری را برای صندوق به صورت دائم و بلندمدت ایجاد می‌کند.

بیات یکی دیگر از دستاوردهای این رویکرد را ایجاد احساس امید در بازنشستگان دانست و افزود: این امید در شعور کارگران نیز نمود پیدا می کند. آنها با تضمین آینده خود احساس امنیت و امیدواری می کنند و در نتیجه این روحیه در شکوفایی شخصی، اقتصاد و صنعت موثر و نیروبخش است.

وی با اشاره به اینکه صنعت نفت زمانی می تواند رونق داشته باشد که کارگران در آن رونق، با انگیزه و امیدوار باشند، گفت: تجهیزات به تنهایی نمی تواند رونق ایجاد کند، اما نیروی انسانی پرتلاش تنها منبع ارزشمندی است که هیچ منبعی در تولید ثروت نمی تواند با آن برابری کند. ” وجود ندارد و این یکی از زیبایی ها و افتخارات ملی ماست.

رویکرد جدید و آشنا به صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت
رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی صنعت نفت با اشاره به اینکه صندوق نفت چاره ای جز اتخاذ رویکرد بنگاه اقتصادی ندارد افزود: با توجه به رشد روزافزون جامعه بازنشستگان صنعت نفت باید شرایط را به گونه ای حفظ کنیم که صندوق به صورت مستقل و معتمد به صورت مستقل و بدون وابستگی به دولت و بودجه کشور و مانند آن اداره شود.

بیات بر رویکرد میدان به بازار تاکید کرد و افزود: با توجه به نیاز و با هدف آسیب نرساندن به بنگاه های خرد، در صورت نیاز به ایجاد منابع پایدار برای تامین مالی و توسعه کشور، در بخش صنایع تکمیلی مانند مثال تبدیل ما همچنین پلیمر را به محصولات کاربردی تبدیل خواهیم کرد.

وی بیان کرد: احداث ۳۱۰۰ خط ارتباطی و گازی و گاز مایع و تمامی قطعات آن تغییری در رویکرد ما برای انطباق با فرمایشات مقام معظم رهبری بود که در سیاست های کلان اخیر خود فرموده اند که صندوق ها باید به دنبال ایجاد پایدار باشند. منابع برای پایداری آنها

رئیس هیئت مدیره صندوق های بازنشستگی صنعت نفت گفت: c2plus تولید شده در NGL 3100 تا ابتدای الفین دهلران به پتروشیمی بندر امام ماهشهر ارسال می شود و پس از آن خط ۱۸۰ کیلومتری در زمان تعمیرات خط پشتیبانی می شود. . یا تعطیلی احتمالی با هدف ایجاد ثروت پایدار از این محصول در بندر امام استفاده کنیم. این سیاست را بر اساس بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد منابع پایدار و حفظ و ارتقای ارزش ذخایر سازمان ها و صندوق های بیمه ای در دستور کار قرار داده ایم.

بیات تصریح کرد: ما به عنوان بخش غیردولتی و مستقل صنعت نفت در گام اول حفظ دارایی ها و منابع بنگاه اقتصادی صندوق ها را بر عهده داریم و خوشحالیم که در توسعه صنعت نفت نقش آفرینی می کنیم. مناطق کشور از جمله استان های غربی و کمتر توسعه یافته.

از مشخصات فنی گرفته تا ثبت سوابق
جواد کمری، مدیرعامل پتروپالایشگاه دهلران نیز گفت: دو سال پیش پروژه NGL 3100 و زیر پروژه های آن شامل ۱۸۰ کیلومتر خط لوله انتقال خوراک و فرآورده، سه ایستگاه تقویت فشار گاز «چشمخوش، دهلران و پایدار غرب» و یک پست برق بود. با پیشرفت فیزیکی حدود ۴۰ درصد تحویل شد و به لطف خدا و همدلی و رفاقت حاضران و اعتماد مسئولان صندوق های بازنشستگی کارکنان و اهداف شرکت نفت صنعت امروز شاهد هستیم. پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه

وی پیشرفت ۵۰ درصدی این پروژه در دو سال پیش را بالاتر از حد استاندارد پیشرفت چند پروژه در کشور در سال های اخیر عنوان کرد.

مدیرعامل پتروپالایش دهلران همچنین از کارکنان اداره HSE و پیمانکاران به دلیل ثبت بیش از ۳۰ میلیون نفر ساعت عملیات عملیاتی بدون حادثه در مجموعه پروژه ها تشکر کرد. در صورت موافقت شرکت ملی نفت ایران برای تامین غذا، از دو هفته آینده آماده دریافت غذا هستیم.

کمری با ارائه پروژه احداث خط لوله به طول ۱۸۰ کیلومتر که توسط شرکت پتروپالایش دهلران به صورت مستقل انجام شد، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی آن از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد، افزود: در مدت هشت ماه با میانگین پیشرفت ماهانه ۱۲٫۵ درصد به آن دست یافتیم. . پروژه را تکمیل کنید که یک رکورد مهم است و اکنون پروژه آماده ارسال محصول است.

کاهش ۲۵۰ درصدی هزینه های احداث خط لوله در صندوق بازنشستگی
مدیرعامل پتروپالایشگاه دهلران در تشریح دستاوردهای ساخت این خط لوله گفت: هزینه هر کیلومتر پروژه EPC به همراه هزینه های مین زدایی و تسهیل زمین حدود یک سوم پروژه های مشابه فعلی است و زمان و هزینه های اجرای آن نیز می باشد. ۲۵۰ درصد کمتر از موارد مشابه. از دیگر اقدامات، کاهش پنج کیلومتری مسیر خط لوله به همان اندازه در کاهش هزینه‌ها و زمان‌ها مؤثر بود، همچنین تغییر پوشش گذر ۵۰ کیلومتری منطقه هورالعظیم از بتنی به پلی‌اتیلن سه‌لایه. با صرفه جویی قابل توجهی همراه بوده است.

مدیرعامل پتروپالایشگاه دهلران مین روبی توسط دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی را از عبور از ۲۵ کیلومتری منطقه حفاظت شده آثار باستانی شهرستان شوش زیر نظر کارشناسان مربوطه، عبور از گردنه راهبردی و سوق اللّه برشمرد. جیشی “میشداغ” و موارد دیگر از جمله ویژگی های اجرای این کانال است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=17125

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی