سفر رئیسی به عسلویه برای افتتاح چند طرح بزرگ پتروشیمی 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هفته آينده براي افتتاح چند پروژه بزرگ پتروشيمي به عسلويه سفر مي‌کند.
سفر رئیسی به عسلویه برای افتتاح چند طرح بزرگ پتروشیمی 

به گزارش مسیر انرژی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان هفته آینده برای افتتاح چند پروژه بزرگ پتروشیمی به عسلویه سفر می‌کند.

افتتاح شرکت توسعه پلیمر پاد جم بعد از ١۴ سال و افتتاح پتروشیمی هنگام دو زیرمجموعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس  و چندین طرح دیگر در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی از جمله طرح های مهمی هستند که با حضور رئیس جمهور در عسلویه افتتاح می شوند.

پتروشیمی هنگام به عنوان یکی از شرکت های شرکت های زیرمجموعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با ظرفیت تولید آمونیاک ۷۲۶ هزار تن و ظرفیت تولید اوره یک میلیون و ۱۵۵ هزار تن در سال با کاتالیست های شرکت نفت و گاز سرو آماده بهره برداری است.

 پروژه پتروشیمی پادجم به عنوان یکی دیگر از پروژه که در صف بهره‌برداری دوباه قرار دارد که پیش از این به بن بست رسیده بود و در آستانه تعطیلی کامل قرار داشت  و حتی در دوره ای قرار بود وزارت کار  این پتروشیمی را به فروش برساند در حال حاضر با همت و مجاهدت جوانان دهه شصتی ، تلاش های شبانه روزی تیم مدیریتی پادجم این مجتمع پتروشیمی توانسته آمادگی لازم برای بهر‌برداری دوباره و بازگشت به ریل اصلی تولید را کسب کند.

سرانجام پس از گذشت۱۴ سال که از  زمان برزمین ماندن پروژه پتروشیمی پادجم می‌گذرد، شرکت توسعه پلیمر پادجم در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

پروژه پادجم سال ها با سرمایه سهامداران صندوق بازنشستگی کشوری بلاتکلیف بود و اکنون با بهره برداری از آن خط ۵۰۰۰ ABS به زودی به مرحله تولید خواهد رسید.

همچین در سفر رئیس جمهور به عسلویه چندین طرح دیگر در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی به بهره برداری خواهد رسید. بهره‌بردای دوباره این واحد‌های تولیدی باعث ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای ساکنان استان عسلویه می‌شود .همچنین این بهره‌بردای باعث گسترش تولید و افزایش رونق نفت و گاز کشور خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=17758

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی