تامین مالی پروژه ایران‌ال‌ان‌جی از طریق فاینانس

رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: مسیر تامین مالی پروژه ایران‌ال‌ان‌جی از طریق فاینانس و رقم مورد نیاز حدود ۱.۴ میلیارد دلار خواهد بود.
تامین مالی پروژه ایران‌ال‌ان‌جی از طریق فاینانس

به گزارش مسیر انرژی،عبدالحسین بیات درباره آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ایران‌ال‌ان‌جی اظهار داشت: برای اتمام و راه‌اندازی فاز اول این پروژه به ظرفیت ۵.۵ میلیون تن در سال، به دنبال تامین فاینانس هستیم و اکنون در مراحل آخر اداری اخذ مجوز است.

عبدالحسین بیات رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت همچنین در ادامه بیان کرد: اقدامات ساخت و نصب قبلی در حال انجام است و از محل درآمد فروش برق شرکت ایران‌ال‌ان‌جی، در حال آماده‌سازی و راه‌اندازی بخش‌هایی مثل مخازن ذخیره ال‌پی‌جی و ال‌ان‌جی هستیم که می‌توانند این پروژه را به بهره‌برداری و درآمدزایی برسند.
عبدالحسین بیات رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت اظهار کرد: برای تکمیل عملیات احداث واحدهای شیرین‌سازی و مایع‌سازی منتظریم مراحل فاینانس به پایان برسد، اکنون قراردادهای مربوطه با طرف‌های مربوطه منعقد شده و فقط منتظر تامین مالی فاینانسور هستیم تا با سرعت هرچه تمام تر پروژه ایران ال ان جی را به پایان برسانیم. بعد از نهایی شدن فاینانس، ادامه عملیات احداث و توسعه دو واحد یاد شده سرعت پیدا خواهد کرد و به بهره‌برداری نزدیک می شود.
عبدالحسین بیات رئیس هیات رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت  در ادامه خاطرنشان کرد: مسیر تامین مالی پروژه از طریق فاینانس و رقم مورد نیاز حدود ۱.۴ میلیارد دلار خواهد بود.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=17980

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز