اولویت پتروشیمی ایلام تحقق بخشیدن ظرفیت‌ها است

داود جعفری‌فر آیین معارفه هفتمین مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت:عینیت بخشیدن به ظرفیت‌‌ها و پتانسیل‌ها اولویت مجتمع بزرگ پتروشیمی ایلام خواهد بود.
اولویت پتروشیمی ایلام تحقق بخشیدن ظرفیت‌ها است

به گزارش مسیر انرژی،  آیین معارفه هفتمین مدیرعامل پتروشیمی ایلام با حضور علیرضانژاد قائم مقام مدیرعامل پترول و مدیران استان و شهرستان چوار سه‌شنبه هیجدهم اردیبهشت در سالن جلسات مجتمع برگزار شد.

جعفری‌فر با تقدیر‌ از زحمات و خدمات تمام مدیران عامل پتروشیمی ایلام بویژه مهندس گرشاسبی در آیین معارفه هفتمین مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: یک و نیم میلیارد دلار در این پتروشیمی  سرمایه‌گذاری شده است.

وی با تمجید از نگاه ویژه مدیران عامل هلدینگ خلیج فارس و پترول به این استان خاطرنشان کرد:اگر مشکلات استان قرار است حل شود اکنون بهترین زمان است.
جعفری‌فر ادامه داد به قابلیت‌های فرزندان این استان آگاه هستم و حداکثر بهره‌برداری از ظرفیت نیروهای بومی این پتروشمیی صورت خواهد پذیرفت.
وی تاکید کرد :با همراهی مسئولان و جامعه نخبگانی استان باید به صورت ریشه‌ای مشکل خوراک این پتروشیمی حل شود.
مدیرعامل پتروشیمی ایلام افزود:راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایلام بهترین فرصت برای توسعه استان و اشتغال‌زایی است.
وی نظم، اخلاق در‌ کار، توانمندسازی و مشارکت حداکثری در اموربدون ذهنیت قبلی را مهم‌ترین راهبرد خود در شرکت این پتروشیمی عنوان کرد و ادامه داد: با همدلی و استفاده حداکثری از توان همکاران، جایگاه بسیار بالاتری در صنعت کشور برای این مجتمع عظیم پتروشیمی در دسترس است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=18063

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی