امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری بین شرکت پتروشیمی ارومیه و پمپ‌سازی فراز صنعت

تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت پتروشیمی ارومیه و پمپ‌سازی فراز صنعت در حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، و عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امضا شد.
امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری بین شرکت پتروشیمی ارومیه و پمپ‌سازی فراز صنعت

به گزارش مسیر انرژی به‌نقل از پتروشیمی ارومیه، شرکت پتروشیمی ارومیه برای رفع نیازهای دانش‌محور خود تفاهم‌نامه‌ای با پمپ‌سازی فراز صنعت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا کرد.

 تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت پتروشیمی ارومیه و پمپ‌سازی فراز صنعت هم‌زمان با روز پایانی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و در حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، و عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امضا شد.

در این تفاهم‌نامه بر رفع نیازهای دانش‌محور شرکت پتروشیمی ارومیه در حوزه پمپ‌های اسید کلریدریک در واحد سولفات پتانسیم (SOP) و واحد پلی‌آلومینیوم کلراید (PAK) تأکید ویژه‌ای شده‌ است.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان تعمیرات و مهندسی شرکت پتروشیمی ارومیه در زمینه نگهداری پمپ‌های اسید کلریدریک، تأمین به‌موقع قطعات یدکی، تعمیر پمپ‌های معیوب و معرفی و جایگزینی پمپ‌های تازه با بهره‌وری و طول عمر بالا، و همکاری برای تهیه و تحویل نقشه‌ها ‌و اسناد مهندسی درخصوص موضوعات مورد توافق، از مفادهای اصلیاست که در این تفاهم‌نامه ذکر شده است.

این تفاهم‌نامه به‌منظور حفظ تولید مستمر محصول کود سولفات پتاسیم و واحد تولیدی پلی‌آلومینیوم کلراید در هفت ماده از سوی اکبر اسمعیلی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه، و رضا سعیدی، مدیرعامل شرکت پمپ‌سازی فراز صنعت در آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=18165

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی