امضای سه تفاهم‌نامه همکاری توسط پتروشیمی الماس ماهشهر

شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر، در روز پایانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی، این شرکت سه تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
امضای سه تفاهم‌نامه همکاری توسط پتروشیمی الماس ماهشهر

به گزارش مسیر انرژی به نقل از روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر، در روز پایانی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی، این شرکت سه تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت پژوهش و فن آوری پتروشیمی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

بر اساس این گزارش، تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری بین شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای احداث واحد الفین و واحدهای پلیمری پایین‌دستی، توسط مهدی قارونی مدیرعامل الماس ماهشهر و پیام برزگر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حضور مرتضی شاه‌میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون وزیر نفت به امضا رسید.

همچنین در بخش دیگر این مراسم، دو تفاهم‌نامه همکاری دیگر نیز بین شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر و شرکت پژوهش و فن آوری پتروشیمی در زمینه اعطای حق استفاده از دانش فنی (لیسانس) و تهیه مدارک مهندس فرایند تولید پلی‌اتیلن سنگین و پلی‌پروپیلن، توسط مهدی قارونی و مجیددفتری مدیران عامل این دو شرکت به امضا رسید.

شرکت پتروشیمی الماس ماهشهر یکی از بزرگترین پروژه های توسعه ای هلدینگ بزرگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای ایجاد ارزش افزوده در منابع عظیم گازی جنوب کشور و با هدف تامین مواد اولیه صنایع پایین دستی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی بوده که بـا داشتن  واحدهـای تولیـدی الفیـن، پلی اتیلن سنگین و سـبک خطی، بوتادیـن و با ظرفیت تولیدبیش از دو میلیون تن محصول در سال یکی از بـزرگتــریـن تولیدکننـدگان الفین و محصولات پلیمری  در جهـان بـه شـمار مـی رود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=18197

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی