پیشتازی نفت و گاز گچساران در عمل به مسئولیت اجتماعی

شرکت نفت و گاز گچساران در کنار تولید و انجام وظیفه ذاتی خود، در عمل به مسئولیت اجتماعی پیشتاز بوده است.
نفت و گاز گچساران

به گزارش مسیر انرژی، به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی، مدیرعامل این شرکت گفت: یکی از اولویت‌های اصلی وزارت نفت در کنار تولید انجام مسئولیت‌ اجتماعی با درنظرگرفتن دغدغه‌ها و اولویت‌های ملی است.

وی ادامه داد: به این منظور وزارت نفت در کنار اهداف توسعه، تولید و صادرات، به مقوله مسئولیت اجتماعی نیز وارد شده و موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است، هم‌اکنون وزارت نفت غیر از مسئولیت‌هایی که در حوزه نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی به‌عهده دارد، در بخش‌هایی دیگر که دولت و مردم نیاز به کمک دارند ورود کرده و کارهای بزرگی نیز انجام داده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه این شرکت در امدادرسانی و کمک به جلوگیری از خسارات ناشی از حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و آتش‌سوزی در کنار مردم و یاری‌رسان آنها بوده است، افزود: در بخش تعمیر و احداث جاده‌های روستایی و بهسازی روستاها، ساخت و نوسازی مدارس، آبرسانی روستایی، ایجاد اشتغال و استفاده از نیروهای توانمند بومی و سازندگان داخلی، بهبود وضع زندگی مردم، رفع موانع تولید، بهداشت و درمان و توسعه مراکز ورزشی، کمک به کمیته امداد و بهزیستی، کمک به شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها و دهیاری‌های روستاها، اقدام‌های مؤثر و فعالیت‌های مختلف و سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجهی انجام داده که بدون شک در توسعه مناطق و رفع محرومیت‌ها و کمک به هموطنان تأثیرگذار بوده و رضایتمندی مردم را به‌دنبال داشته است.

کمالی گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم در باب مسئولیت‌های اجتماعی رویکرد مثبت و قابل‌توجهی در پیش گرفته است، چنانکه بخشی از این اعتبارها در سفر رئیس‌جمهوری شهید به استان‌های پیرامون تأسیسات تخصیص یافته است و در بخش دیگر آن با نگاه خدمت در این دولت تلاش کردیم بر اصل شعار نوکری و خادمی مردم  با آشتی با مسئولان و مردم پیرامون تأسیسات در عمل نوکری مردم را به جا بیاوریم.

وی تصریح کرد: در تبعیت از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و با نهادینه‌کردن فرهنگ خدمت بدون منت میان مسئولان و همه کارکنان نفت گچساران شاهد حرکت‌های نو و بی‌سابقه‌ای در منطقه هستیم، البته نتیجه‌ این خدمات بدون منت، عبور از سقف تولید پیش از تحریم‌ها به دست توانای کارکنان تلاشگر است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران بیان کرد: درخواست و اجابت هزاران نامه از سوی این شرکت و ارائه خدماتی بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی در کنار رسیدن به تولید حداکثری در مدت زمانی کوتاه، سند افتخاری برای کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران است.

کمالی بیان کرد: شرکت نفت و گاز گچساران در کنار تولید و انجام وظیفه و رسالت ذاتی خود در عمل به مسئولیت اجتماعی پیشتاز است و ساخت موکب شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد را در مرز ایران و عراق یکی از افتخارهای کارکنان این شرکت می‌دانیم که پس از سال‌ها در کمترین مدت احداث شد.

وی افزود: پیگیر اعتبار جاده گچساران به گناوه و دیلم، تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه گچساران، تأمین دستگاه سوخت‌رسان و دیگر الزام‌های فرودگاه برای افزایش پروازهای روزانه و استقرار بالگرد اورژانس هوایی در منطقه هستیم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران با اشاره به تکمیل بیمارستان نفت گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده اعتبار خوبی گرفته شد و به‌زودی شاهد بهره‌برداری این بیمارستان خواهیم بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=18581

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز