لابی برای بازگشت دامادها به نفت

شنيده ها حاكي از لابي قوي منصور معظمي جهت درآوردن نام نصرالله زارعي داماد غلامحسين نوذري (وزير سابق نفت) و رضا دهقان داماد علی‌اکبر ناطق نوری بعنوان گزينه هاي تصدي وزارت نفت است.
لابی برای بازگشت دامادها به نفت

به گزارش مسیر انرژی، با شدت یافتن گمانه زنی در خصوص تعیین وزیر نفت، شنیده ها حاکی از لابی قوی منصور معظمی جهت درآوردن نام نصرالله زارعی داماد غلامحسین نوذری (وزیر سابق نفت) و رضا دهقان داماد علی‌اکبر ناطق نوری بعنوان گزینه های تصدی وزارت نفت است.
وی در تلاش است تا بتواند بواسطه حضور یکی از این دو چهره نه چندان مقبول بر مسند وزارت نفت، چیدمان مهره های کلیدی این وزارتخانه را نیز در دست بگیرد.
گفتنی است نصرالله زارعی که در دولت حسن روحانی، معاون شرکت متن شد و اجرای طرح توسعه میدان آزادگان جنوبی را در دست گرفت به دلیل عملکرد نامطلوب از این سمت برکنار شد. البته وی پیش از این در ایدرو مشغول به کار بوده است.
داماد دیگری که البته هم در دولت روحانی در پست مدیریت قرار گرفته و همدر دولت شهید رئیسی، رضا دهان مدیرعامل سابق شرکت متن است. وی بواسطه رابطه فامیلی با عباس آخوندی توانست در دولت روحانی به امور قراردادهای شرکت ملی نفت و پس از آن به شرکت متن نفوذ کند و البته وی تلاش کرد به اسم پروژه همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام در توسعه میدان یاران، در دولت سیزدهم نیز در پست خود ابقا شود که این خواسته وی محقق نشد.
قابل ذکر است که رضا دهقان پیش از این نیز بواسطه داشتن رابطه دامادی با ناطق نوری، در جریان های سیاسی دستی بر آتش داشت. همچنین وی به واسطه تحصیل در کانادا، دو تابعیتی است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=19428

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت