قدردانی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری از وزارت نفت

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری درباره تولید بار اول گفت: وزارت نفت ازجمله دستگاه‌هایی است که همکاری مناسبی با این معاونت داشته است.
وزارت نفت

به گزارش مسیر انرژی و به نقل از شانا، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری ضمن قدردانی از وزیر نفت درباره تولید بار اول گفت: وزارت نفت ازجمله دستگاه‌هایی است که همکاری مناسبی با این معاونت داشته است. روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در نشست هیئت وزیران و در تشریح عملکرد سه‌ساله معاونت متبوع خود در دولت سیزدهم بیان کرد: موضوع حمایت از جریان دانش‌بنیان کشور و گفتمان اقتصاد دانش‌بنیان یکی از گفتمان‌های محوری رئیس‌جمهور شهید بود.

وی افزود: مهم‌ترین دستاوری که در این دولت داشتیم، هماهنگی بسیار نزدیک همه دستگاه‌های اجرایی و به‌شکل خاص وزارتخانه‌های امور اقتصاد و دارایی، نفت و نیرو، صمت و علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت بود که همکاری مناسبی داشتند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری تصریح کرد: سازمان ملی هوش مصنوعی به همت رئیس‌جمهور شهید هفته گذشته (۱۹ تیر) گشایش یافت و با منابع پیشران معاونت علمی و صندوق توسعه ملی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع به این سازمان اختصاص یافت تا در زمینه مزرعه پردازش گرافیکی فعالیت کند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری همچنین با قدردانی از جواد اوجی، وزیر نفت، درباره تولید بار اول گفت: وزارت نفت ازجمله دستگاه‌هایی است که همکاری مناسبی با این معاونت داشته است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=19456

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

نفت