تغییر مدیریت باشگاه استقلال تکذیب شد

رسانه ها اخیرا اقدام به انتشار خبر تغییر مدیریت باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس کرده اند اما تمام این ادعا ها تکذیب و رد شد.
تغییر مدیریت باشگاه استقلال تکذیب شد

به گزارش مسیر انرژی، در پی انتشار خبری در یکی از روزنامه‌ های ورزشی در خصوص شمارش معکوس برای تغییر مدیریت باشگاه استقلال تهران، روابط عمومی باشگاه استقلال با تکذیب این خبر، رسانه‌ ها را به حفظ اخلاق و اصول رسانه‌ ای دعوت کرده است.
در این اطلاعیه آمده است: هلدینگ خلیج فارس که با وزیر محترم نفت، جناب آقای مهندس پاک‌ نژاد، همراهی و همکاری کامل دارد، توانسته در فصل جدید لیگ برتر کمک قابل توجهی به تقویت تیم، رفع مشکلات مالی و برطرف کردن بخش قابل توجهی از دغدغه هواداران تیم پرافتخار استقلال بکند و این تیم در آرامش و اقتدار این فصل را آغاز کرده است.
با توجه به حمایت هلدینگ بزرگ خلیج فارس و مدیر عامل قدرتمند و حمایت‌ گر آن از تیم استقلال و تمرکز هلدینگ خلیج فارس و مدیریت باشگاه برای حضور پرقدرت در رقابت‌ های لیگ نخبگان آسیا و همچنین رقابت‌ های داخلی تاکید می‌ شود که تغییر مدیریت باشگاه استقلال که به تازگی از سوی هیات مدیره جدید منصوب شده، اساسا در دستور کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیست و این خبر سازی‌ های جعلی با هدف برهم زدن تمرکز بازیکنان و تخریب و تضعیف تیم صورت می‌ گیرد.
انتهای پیام/

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=20175

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی