انتصاب‌های تازه برای جایگاه ۳ عضو هیئت‌مدیره شرکت ملی گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در حکمی «آرین نصیری» را به‌عنوان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران منصوب کرد.
شرکت ملی گاز

به گزارش مسیر انرژی؛ مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران احکام تازه انتصابی صادر کرد. سعید توکلی در احکامی جداگانه «سعید پاک‌سرشت» را به‌عنوان مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی، «محمدرضا جولایی» را به‌عنوان مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید، «سیدحسن موسوی» را به‌عنوان رئیس روابط عمومی و «آرین نصیری» را به‌عنوان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران منصوب کرد.
براساس این گزارش، این افراد پیش از این به‌عنوان سرپرست مجموعه‌های یادشده منصوب شده بودند.
وزیر نفت در احکامی جداگانه سه عضو اصلی و علی‌البدل هیئت‌مدیره شرکت‌ملی گاز ایران را منصوب کرد.
براساس احکام صادرشده از سوی محسن پاک‌نژاد، «سعید پاک‌سرشت» و «آرین نصیری» به‌عنوان اعضای اصلی و «جمشید شریفی» به عنوان عضو علی‌البدل شرکت ملی گاز ایران منصوب شدند.
متن حکم وزیر نفت به شرح زیر است:
«حسب صورتجلسه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت‌ملی گاز ایران و به استناد ماده (۵) قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت مصوب ۱۳۹۱/۰۲/۱۹ مجلس شورای اسلامی و مواد (۱۷) و (۱۸) اساسنامه شرکت با عنایت به تعهد تجربه و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو اصلی هیئت‌مدیره شرکت‌ملی گاز ایران برای مدت ۳ سال منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و تعامل با سایر اعضای محترم هیئت مدیره و کارکنان شریف و پر تلاش شرکت ملی گاز ایران در انجام امور محوله و نیل به اهداف عالیه شرکت موفق و موید باشید.»

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=20830

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

گاز